Plantació d’una carrasca de bellota dolça
Aquesta activitat no està oberta al públic
Projecte de l'hort ecològic a l'Escola Montsagre d'Horta de Sant Joan
Aquesta activitat té com a objectiu fomentar el respecte pel medi ambient, sensibilitzar sobre la importància de la biodiversitat i promoure la participació activa en la conservació de l’entorn natural.
La jornada començarà amb una breu explicació sobre les característiques de la carrasca, el seu paper ecològic i els beneficis que aporta. Tot seguit, es procedirà a la plantació de l’arbre.
Els xiquets i xiquetes podran implicar-se directament en tot el procés, des de la preparació del terreny fins al reg inicial.
Amb aquesta iniciativa es vol posar en valor la importància de les accions locals per a la conservació de la natura, així com reforçar el vincle entre les persones i el seu entorn natural.
Compartir:







