Petites joies botàniques
Sortida familiar de descoberta
Descoberta del curiós món de les orquídies, unes de les plantes més evolucionades que existeixen, i visita a un entorn de mosaic agroforestal molt pintoresc a les Planes d’Hostoles. Sortida familiar en el marc de la Setmana de la Natura 2026.
Amb l’entorn privilegiat de la vall del Brugent (PN de la Zona Volcànica de la Garrotxa), que ens regala racons naturals molt especials, ens endinsem en el fascinant món de les orquídies autòctones.
La ruta ens porta per un encisador mosaic de prats, pastures i bosquines, amenitzat per la remor i l’ombra del riu Brugent, incloent-hi les vistes de la gorja de can Poeti.
Destaca la presència d’orquídies, plantes molt evolucionades i sofisticades de gran bellesa, amb interessants relacions amb els fongs i els seus pol·linitzadors. Però també gaudirem de la primavera en tota la seva esplendor, amb la floració i tota la vida associada, com les papallones. Entre els ocells podríem observar la simpàtica puput i els singulars picots.
Els menuts de la casa podran gaudir amb tots els sentits, i aprendran curiositats sobre la nostra natura més propera.
Les aportacions aniran al projecte de renaturalització de l’Aula de Natura El Meandre.
Observacions
Més informació
Distància: ~2 km
Dificultat: Baixa
Horari: 10 -12:30h
Preu: aportació voluntària
Cal inscripció prèvia: info@elmeandre.cat / 621.268.944
Data límit d’inscripció: dos dies abans
Activitat per a tota la família(a partir dels 5 anys, aprox).
Observacions
Cal portar roba adient i aigua.
El Meandre portarà prismàtics per facilitar l’observació de fauna.
Compartir:









