La Biodiversitat Nocturna de Les Llobateres
Explora la nit a Les Llobateres: BioBlitz i descoberta de fauna nocturna amb SEO/BirdLife🌙🦉
En el marc de la Setmana de la Natura, SEO/BirdLife us convida a una experiència única per descobrir la biodiversitat que desperta quan es pon el sol. El proper 23 de maig, de 21:00 h a 00:00 h, ens trobarem a l’espai natural de Les Llobateres per realitzar un mostreig dels diferents organismes que habiten la zona.
Durant la jornada, participarem en un BioBlitz, on anirem pujant totes les nostres observacions al projecte d’iNaturalist. Gràcies a la instal·lació de trampes de llum, podrem observar de prop invertebrats fascinants com les arnes. Pel camí buscarem amfibis, cuques de llum, aranyes, etc; i si tenim sort, escoltarem el cant de les rapinyaires nocturnes. Com a cloenda especial, tindrem l’oportunitat de presenciar un cens de ratpenats de ben a prop. Tot plegat, es farà sempre amb el màxim respecte i cura per l’entorn natural.
Cal inscripció prèvia, ja que les places són limitades, en el següent enllaç: https://forms.office.com/e/mSKudHqQhH?origin=lprLink
Observacions
Per gaudir de l'activitat amb total seguretat i comoditat, recordeu portar el següent equipament:
Llum frontal (imprescindible per caminar i observar la fauna).
Calçat còmode i tancat per moure's pels camins.
Roba d'abric Tot i ser a finals de maig, a la nit refresca considerablement a la zona de Les Llobateres; recomanem portar una jaqueta fineta.
Repel·lent de mosquits, donada la proximitat a l'aigua de l'estany.
Compartir:






