EL BOSC DE RIBERA – PUNT D’AIGUA
Aquesta activitat no està oberta al públic
Endinsa’t en una aventura al bosc de ribera del riu Ridaura!
En aquesta activitat, els nens i nenes de 5è descobriran de ben a prop la vida que amaga el riu i el seu entorn. Caminarem pel bosc de ribera observant plantes, arbres, insectes, ocells i petits animals que viuen dins l’aigua. Amb els peus al riu i molta curiositat, podran capturar alguns animalons amb pots lupa, salabrets…, per observar-los millor i identificar-los amb les imatges i guies que porta l’equip de la Copa (cooperativa de projectes i activitats ambientals).
L’objectiu és viure la natura amb tots els sentits: tocar l’aigua, escoltar els sons del bosc, mirar amb atenció i fer preguntes. En un moment en què les pantalles ocupen gran part del dia a dia, volem oferir als infants una experiència real i emocionant de connexió amb l’entorn natural. Descobrir la natura és també aprendre a estimar-la, entendre com funciona i prendre consciència de la importància de cuidar-la.
Una proposta divertida, fresca i plena de descobertes per aprendre jugant i gaudint del riu i la vida que l’envolta.
Observacions
Anem seguint el Ridaura direcció a la platja, identificant i explicant com viuen i s'adapten els éssers del Bosc de Ribera. Cal portar llibretes i bolis i també aigua i gorra.
Compartir:









