Seguiment de caixes niu a la pineda del Remolar
Aquesta activitat no està oberta al públic
Cicle de sortides ornitològiques
El cicle de sortides ornitològiques és un programa de sortides de camp dedicat a l’observació de diferents grups d’ocells al seu hàbitat natural. Guiats per un ornitòleg, aprendrem a identificar les diferents espècies d’ocells i a reconèixer-ne les característiques principals: l’aspecte, les vocalitzacions, l’alimentació i l’hàbitat on viuen.
Als Espais Naturals hi ha caixes niu que afavoreixen la nidificació d’ocells. En aquesta activitat, guiada per un ornitòleg, visitarem algunes caixes per veure si estan ocupades, identificar espècies i conèixer el seu procés de cria. També participarem en la seva revisió, aportant dades per al seguiment científic i la conservació de la biodiversitat.
Cal dur prismàtics. Activitat pensada per a majors de 12 anys.
Observacions
Es recomana dur repel·lent de mosquits i aigua en envàs reutilitzable.
Punt de trobada: Barrera de la Vidala de l’Espai Natural del Remolar – Filipines. Coordenades GPS 41.287678, 2.055012. Entrarem tot el grup alhora amb el vehicle o la bicicleta fins a l’aparcament interior.
Es recomana venir a peu o amb bicicleta. Al costat del centre d’informació disposeu d’aparcabicicletes.
Lloc: Espai Natural del Remolar – Filipines
Municipi: Viladecans
Horari: DE 8 a 11h
Organitza: Consorci Delta Llobregat
Imparteix: Javier Oliver (ornitòleg)
Preu: 5 € per persona. Inscripció: T/ 93 479 32 01 o enviant correu electrònic a consorcidelta@consorcidelta.org
Límit d’inscripció: 28/05/2026
Compartir:






