Com podem trobar un tresor amagat utilitzant un instrument d’orientació?

  • Informació
  • Ubicació

AtencióAquesta activitat no està oberta al públic

Cal que l’alumnat de 4t es faci responsable dels geocatchings de l’escola. Això comportarà fer un seguiment de l’estat físic dels 6 tresors, tot treballant els instruments d’orientació que tenim a l’abast. També cal que es facin responsables de fer la propaganda al poble per animar els calderins a participar en la recerca dels diferents geocatchings que es troben a les rodalies.

Aquesta activitat forma part d’un itinerari d’aprenentatge que porta a terme l’alumnat de 4t de Primària. Els objectius de l’itinerari són:

Coneixement dels punts cardinals i els entremitjos (rosa dels vents) ; Funcionament d’un GPS i parts d’aquest.-;Interpretació d’un plànol i un mapa (símbols). ; Descripció i interpretació d’una escala.- Elaboració d’un plànol de la classe.- Text explicatiu sobre el funcionament del GPS- Exposició oral sobre el funcionament del geocatching a les altres aules de l’escola.-  Comprensió oral del vídeo explicatiu del geocatching.- Resolució de problemes utilitzant distàncies i temps.- Representació d’un objecte utilitzant les vistes (alçat, planta i lateral)- Recorregut més curt de casa a cadascun dels companys a l’escola.- Confecció d’un poster digital propagandístic – Tenir cura de l’entorn proper.

 

Observacions

L'itinerari es portarà a terme la setmana del 9 de maig al 12 de juny i les sortides per anar a buscar els geocaching i tenir curs de l'entorn es faran del 4 al 8 de juny.

Compartir: