Com podem trobar un tresor amagat utilitzant un instrument d’orientació?
Aquesta activitat no està oberta al públic
Cal que l’alumnat de 4t es faci responsable dels geocatchings de l’escola. Això comportarà fer un seguiment de l’estat físic dels 6 tresors, tot treballant els instruments d’orientació que tenim a l’abast. També cal que es facin responsables de fer la propaganda al poble per animar els calderins a participar en la recerca dels diferents geocatchings que es troben a les rodalies.
Aquesta activitat forma part d’un itinerari d’aprenentatge que porta a terme l’alumnat de 4t de Primària. Els objectius de l’itinerari són:
Coneixement dels punts cardinals i els entremitjos (rosa dels vents) ; Funcionament d’un GPS i parts d’aquest.-;Interpretació d’un plànol i un mapa (símbols). ; Descripció i interpretació d’una escala.- Elaboració d’un plànol de la classe.- Text explicatiu sobre el funcionament del GPS- Exposició oral sobre el funcionament del geocatching a les altres aules de l’escola.- Comprensió oral del vídeo explicatiu del geocatching.- Resolució de problemes utilitzant distàncies i temps.- Representació d’un objecte utilitzant les vistes (alçat, planta i lateral)- Recorregut més curt de casa a cadascun dels companys a l’escola.- Confecció d’un poster digital propagandístic – Tenir cura de l’entorn proper.
Observacions
L'itinerari es portarà a terme la setmana del 9 de maig al 12 de juny i les sortides per anar a buscar els geocaching i tenir curs de l'entorn es faran del 4 al 8 de juny.
Compartir: